.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از آثار فاخر خبری روز قدس در گیلان

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان گفت: سه رسانه تولید کننده آثار فاخر خبری روز جهانی قدس در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری‌های استان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ابراهیم بهمنی‌جلالی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با اشاره به برنامه‌های این موسسه در روز قدس اظهار کرد: بیش از 270 خبرنگار و عکاس خبری راهپیمایی روز قدس شهرستان‌ها و مرکز استان را پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری روز قدس در عرصه سیاست جهانی، افزود: روز قدس فرصتی ارزشمند و فراگیر را برای اعتراض و انزجار جامعه جهانی به‌ویژه جهان سوم از جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن و نیز حمایت و همراهی از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و برجسته‌سازی آزادی قدس شریف به عنوان آرمان مسلمانان و ملل آزاده و حق‌طلب عالم فراهم می‌آورد.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و برکات عظیم نگاه راهبردی و دوراندیشانه حضرت امام خمینی (ره) نسبت به محیط منطقه‌ای و جهانی و نیازهای اساسی و حیاتی جهان اسلام عنوان کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس اوج ولایت‌مداری ملت مسلمان ایران اسلامی است، تصریح کرد: بدون ولایت جامعه گرفتار دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است و نظام ولایت در ایران به عنوان یک ذخیره ارزشمند بوده و این ذخیره برای جهان اسلام یک غنیمت ارزشمند محسوب می‌شود.

بهمنی‌جلالی روز قدس را روز آزادی و رهایی فلسطینی‌‌ها از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی دانست و گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسلمانان جهان و حمایت از مردم فلسطین شاهد پیروزی آنها بر رژیم صهیونیستی باشیم.

وی با محکوم کردن تحریم‌های غرب علیه ملت مسلمان ایران اسلامی اضافه کرد: هرگاه ملت ایران تهدیدی را احساس کردند پاسخ دندان‌شکنی به شیاطین عالم و در رٱس آنها آمریکا داده‌اند و هر نفر از مردم به عنوان یک واجب عینی و با زبان روزه، روز قدس را صحنه مبارزه پرشور با سلطه‌طلبی و زیاده‌خواهی رژیم اشغالگر قدس می‌کنند.

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی مسلمانان برای دفاع از اسلام و مستضعفان است، اظهار کرد: ملت ایران همواره در کنار مسلمانان و ملت‌های مظلوم جهان و فلسطین بوده و مسئله فلسطین یکی از شعارهای آرمانی انقلاب اسلامی و هویت دینی انقلاب است.

وی هدف اصلی اعلام روز جهانی قدس را متمرکز کردن مجموع توان فرهنگی تبلیغاتی، سیاسی، اقتصادی، روانی و نظامی جهان اسلام برای نجات فلسطین از چنگال صهیونیسم عنوان کرد و افزود: روز قدس نمادی برای آزادی تمام سرزمین‌های اسلامی از چنگال دشمنان است.

بهمنی‌جلالی، با تصریح بر اینکه در روز قدس تمام سران کشورهای استعماری از طریق رسانه‌ها چشم انتظار نشسته‌اند تا حضور مردمی را ببینند که در معرض تحریم و تهدید نظامی قرار گرفته‌اند، گفت: دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) چشم انتظار هستند تا تأثیر تحریم‌ها و تهدیدهای خود را بر مردم ایران در روز قدس به نظاره بنشینند و بدون تردید ملت حماسه‌ای می‌آفرینند که استکبار جهانی از عزم ملت ایران خوارتر می‌شود.

وی روز قدس را روز شناخت منافقان جهان اسلام از مؤمنان و متعهدان نامید و ابراز کرد: در این روز علاوه بر مسلمانان تمام آزادیخواهان جهان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم را سر می‌دهند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با تاکید بر حضور پرشور اصحاب رسانه و فرهنگ گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: خبرنگاران در 16 شهرستان و 53 شهر استان آمادگی تهیه و انتشار اخبار روز قدس را دارند.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از سه اثر فاخر خبری روز قدس در قالب، سرمقاله، گزارش، خبر، عکس و مصاحبه خبر داد و یادآور شد: نیازی به ارسال آثار به ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس نیست و داوران جشنواره در ستاد مستقر بوده و تمام آثار منتشره روز قدس را رصد و ارزیابی می‌کنند.

بهمنی‌جلالی با اشاره به اینکه ترکیب هیئت داوران  متشکل از دو مدرس روزنامه‌نگاری و یک کارشناس جنگ نرم است، تصریح کرد: شیوه ارزیابی در این فراخوان مانند جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور است.

وی با تصریح بر اینکه مطبوعات باید تمام شناخت، آگاهی و روشنگری خود را در راستای دشمن‌شناسی معطوف دارند، افزود: مطبوعات باید با به‌کارگیری از دو قابلیت بزرگ ولایت‌مداری و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) در مقابله با دشمن بپاخیزند.

بهمنی‌جلالی متذکر شد: ابزارها و اصول در نزد مطبوعات گیلان برای دفاع از نظام به‌کارگرفته می‌شود و امروز نیز مطبوعات رسالت خود را در تبیین اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تحریم‌ها انجام می‌دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.